Thailand, Bijna zover - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Ralf & Desiree Lotterjouk - WaarBenJij.nu Thailand, Bijna zover - Reisverslag uit Dongen, Nederland van Ralf & Desiree Lotterjouk - WaarBenJij.nu

Thailand, Bijna zover

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Ralf & Desiree

31 Oktober 2016 | Nederland, Dongen

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover. Een reis die we in februari geboekt hebben gaat dan van start.
De laatste 2 dagen zullen in het teken staan van de laatste dingentjes regelen.
Dit is onze eerste verre reis, een rondreis door Thailand.
Vanaf dag 1 zal ik al onze avonturen en belevenissen hier delen, zodat andere ons kunnen volgen maar ook om het soms nog eens terug te lezen.

Wat hebben we er enorm veel zin in, de laatste 2 dagen kunnen niet snel genoeg gaan!!

Ralf & Desiree

Wij zijn Desiree en Ralf, een jong getrouwd stel met een passie voor reizen. Wij houden van verschillende soorten reizen. Genieten op de camping met een tentje en dingen ondernemen maar ook wat luxe en verder weg. We hebben nog niet veel reiservaring maar we staan aan het begin om de wereld te gaan bekijken, vandaar de naam stap voor stap rond de wereld. De wereld heeft zoveel moois te bieden en dat willen wij graag zo veel mogelijk gaan bekijken en ervaren. Ikzelf (Desiree) heb toerisme gestudeerd, vandaar het opzetten van deze blog. Graag wil ik andere mensen mee laten genieten van onze ervaringen.

Actief sinds 29 Okt. 2016